comrades

Friday, June 25, 2010

she's a bitch? or he's a jerk?



lelaki : aku ambil aku sebagai contoh. Sentiasa perlukan seorang teman dari golongan kaum hawa sebagai teman hidup, untuk berkongsi masalah, bermanja, teman berhibur, dan juga teman hidup. But, perempuan yang aku dapat biasanya perempuan yang tak pernah menghargai apa yang dia dah ada, always looking for perfection. Perfection? nobody's perfect. LOLs. Jarak yang jauh tidak mungkin jadi penghalang yang besar kalau hati dah tetap dan teguh. Ada kawan lelaki tak salah, tetapi kawan lelaki yang mengambil kesempatan atas masalah hubungan yang berlaku tu, mmg dasar lelaki yang tak gentleman. Frankly speaking, lelaki akan cuba melakukan segala2nya utk memiliki apa2 yang diingininya. Aku xsalahkan lelaki, tetapi perempuan yang memberi ruang. Excuses spt, i need somebody's to lean on? He's always besides me. He's better than u, datang apabila masalah datang. Kalo x, xde pon alasan2 macam tu hadir dlm hubungan. TO WOMEN, GIRLS dan sewaktu dengannya. I'm totally agree bile kalau xde perempuan, lelaki macam kitorang xkan lahir. Tp ingat sket, Tnpa Nabi Adam, xdtg Hawa. Dan tnpa air mani lelaki, perempuan pon tidak mampu mengandung

2 comments:

enyheartsdiamond said...

perempuan mmg mcm tu lah.. dia tahu takde apa yg perfect di dunia ini.. tp dia mahu.. sbb dgn cara itulah, dia dapat tahu lelaki itu syg kan dia atau tak..

tp, lelaki pula anggap, apa yg perempuan demand itu menyusahkan.. susah sgt ke kalau perempuan tu minta;

"tolong belikan lemon sedozen.."

tp lelaki tu beli 3 je!

susah ke beli lemon sedozen?

itu contoh paling mudah..

kadang-kadang, ucapan terima kasih, selamat pagi, selamat malam pun sudah cukup menunjukkan yang si lelaki syg pada gadis..

itulah drama kehidupan.. kesimpulannya, hargailah gadis itu..

so, dia tak kan ada alasan sebegitu lagi..

sein studs said...

yeah, how about men, dorang xde keinginan, or rase macam tu?
perempuan ini terlampau mahukan sesuatu tnpa melihat atau menilai kemampuan seseorang itu. menghargai ape yang ade lg baek dari mencari yang baru.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails